Resume

Jag stjäl Sandras ide om en års resume...

Januari:
Jag började blogga.
Jag hade som nyårslöfta att gå ner i vikt och hade börjat fint med Atkins som funkade bra å jag tränade regelbundet.
Tanken var att jag skulle vara beach klar när semestern kom


Februari:
Dieten går väl inte så himla bra.
Jag får reda på att jag är gravid.

Mars:
Jag fyller 22 år
Jag börjar gå til MVC
Vi var och såg Jonas Gardell

April:
Jag var på baby och barnmässa.
Längtade som attans till ultraljudet
Blev bajsad på av en mås vid kungsportsplatsen
Vi får reda på att lägenheten är våran

Maj:
Foglossningen börjar
Jag börjar packa inför flytten
Jag blir sjukskriven på 50%
Jag å Stino var å tittade på nationalteatern på liseberg
Det blir en tripp till östra med Mikael
Första och andra ultraljudet görs
image4

Juni:
Jag å pojken är i grekland
Jag blir besatt av jordgubbar
Packar som galningar
Smulan flyttar till Mikaels mamma å pappa
Jag känner Jonathan röra sig i magen
Midsommar firades i herrljunga


Juli:
Vi flyttar
Internet är dött å vi får sno Thommys å Stinos trådlösa i mellanåt
Vi mäter magen för första gången
Robban å Aronsson var på extremt oväntat besök
Jag får min första matförgiftning å trodde först att jag fått missfall (hemskt)


Augusti:
 Jag är kattvakt i vårgårda
Vi var å titta på Björn Rosenström i herrljungaparken
Jag blir sjukskriven på heltid
Bristningarna på magen börjar bli många


September:
Jag gör koagulations tester
Jag träffar pappas "vän" första och sista gången
Vi gör klart för att Jonathan ska komma
Våran föräldragrupp börjar
Linda slår mig i buzz


Oktober:
Fixar gipsmage.
Vi får inneboende
Sarha bjöd på middag på jensens
Pingu var på besök
Går över bf datumet
Var på östra men fick åka hem utan bäbis
Jonathan kom till världen


November:
Sömnbrist!!!
Mikael tar sitt efterlängtade körkort
Massor av släktbesök
Massor av födelsedagar firas
Pappas "vän" går bort
Vi köper bil


December:
Slappis månad
Vi har vart på jul på liseberg
Promenader med Stino å Wilma
Julen hemma hos syster




Kommentarer
Postat av: sandra

Vad fina ni är på kortet längst ner=)

Hur firades det nya året in?



Kraam

2009-01-01 @ 19:51:33
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0