Scrapbook

Japp jag tror jag har blivit beroende av detta pyssel göra. Kul som fan är det i vart fall. Jag gillar att pyssla  det är väldigt rogivande. Men det tar tid. Det är defenitivt inget man skyndar igenom å hoppas att det blir bra av sig självt. Nopp det tar sin tid.

Idag har jag vart inne i staden å träffat Bebben väldigt trevligt jag saknar våra stunder. Men vi gick i affärer och leta grejer som Bebben skulle köpa. Vi hittade en as bra grej men de kan jag inte avslöja vad det var. Sen var vi inne i Stinos favorit affär Clas Ohlsons och köpte limpistol skit billigt å bra att ha när man scrappar. Sen hittade jag åter igen en stickad tröja på gina.

Nu när jag vart hemma har jag suttit på panduros hemsida och hittat en himla massa saker jag så väldigt väldigt gärna vill ha. Men jag får i såfall beställa det efter räkningarna är betalade de e ju den där jävla fordonsskatten som ska betalas denna månaden. Så vi får se hur det blir med det.

Här kommer lite bilder på mina alster:
(kilicka på dom så blir dom större)







Jag klämmer även in en nytagen bild på mig:




Kommentarer
Postat av: mimmie

men ahhh jag som hade hoppats få ngn liten ledtråd ialla fall:P jooo jag är visst vuxen. lol... jag kommer nog aldrig bli de:P he he

2009-01-15 @ 12:48:57
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: mimmie

btw vad duktig du är:)

2009-01-15 @ 12:49:54
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Christina

Du kan väl le lite om du nu ska klämma in bilder på dig själv =P Puss

2009-01-15 @ 13:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0