Svin kallt

Ja här i götet är det fan inte varmt.  Igår när vi var inne i stan jag, Stino och Jonathan så klart frös näsborrarna ihop å när det sker då är det hålla sig inomhus kallt för min del. Men snäll som man är ställer man ju upp.  Jag köpte ett par kostymbrallor och en vit boddy med en svart randig slipover (eller hur det stavas) skit snygga så nu kommer far och son matcha varandra. Men det var storlek 74 på så han får nog allt växa lite till först. 

Idag var det en promenix inplanerad men det är ju skit kallt ute idag med så vi får se hur det blir. Annars kanske vi hittar på något annat. Jag tro nog att Linda skulle komma hit i kväll å titta på film med mig. Jag pratade med Stino om det igår och vad jag skulle komma fram till var att hon med skulle komma ner och titta på film med oss men det var något/någon som kom i mellan. Men Stino du är självfallet oxå välkommen.

 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Det låter så himla skönt :) Vi får hoppas Pontus kommer käka mer sällan snart också. Men han har fortfarande lite ont i magen. Tror det är mycket luft med.. Jag hoppas det går över snart också.

Hmm.. Hur har ni det annars? Ni får kolla upp om ni har någon ledig helg snart allesammans. Vi måste ju träffas snarast :D

Kram kram

2009-01-06 @ 19:36:53
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: Josephine

Det låter så himla skönt :) Vi får hoppas Pontus kommer käka mer sällan snart också. Men han har fortfarande lite ont i magen. Tror det är mycket luft med.. Jag hoppas det går över snart också.

Hmm.. Hur har ni det annars? Ni får kolla upp om ni har någon ledig helg snart allesammans. Vi måste ju träffas snarast :D

2009-01-06 @ 19:37:57
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: Malin

Jo hört det =) Men är det verkligen så illa så att man inte hinner? ... =O



Kramis i kylan!

2009-01-07 @ 17:12:37
URL: http://smuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0