Min duktiga kille

Ojojoj idag är jag en stolt mamma. Idag ställde sig Jonathan upp alldeles själv för första gången. I sin säng. Jag satt på min sängkant och pratade med Linda i teletuten och när jag sneglar åt Jonathan som var väldigt tyst (vilket det brukar bli när det är bus på g) Står han upp å tittar på mig med ett stort flin.
Vid frukosten i morses satt han och sa Ajajaj för det är ju vad jag brukar säga varje morgon när han torterar mig =O) han fattar nog inte vad det betyder men han kan säga det. Han säger även mamamama och papapapa. Mamamama verkar han i vart fall fatta lite av för när han sitter i gåstolen så kör han fram till mig å sträcker sina armar mot mig å säger mamamama och efter ett tag om jag inte lyft upp honom byter han å säger papapapa *haha* han e så duktig.

Tyvärr sover han ju fortfarande kass. Vid 3-4 tiden vaknar han och är otröstlig så då får han komma över till oss i sängen. Men det är ändå oki eftersom jag inte ammar alls längre så är det ju den enda mysstunden som finns kvar.

På mondag blir det titthålsoperation för Mikael i hans knä. Hoppas att det går bra och att dom inte hittar några jätte problem i knät. Det känns lite läskigt men det är troligtvis värre för honom.


Kommentarer
Postat av: bebben...

nu har blommorna kommit.. robbin hämtar paketet ikväll.. så jag lägger ut bild på bloggen så fort vi kommit hem sen.. är du inne på msn nåt ikväll?? så kan vi ju prata mer där... är ju lite lättare...



kram

2009-06-01 @ 12:13:14
URL: http://roolz.blogg.se/
Postat av: mimmie

stora killen!!!!!! hi hi nu går det i rasande fart och vips så traskar han runt och ni har ingen koll på han;)puss

2009-06-04 @ 13:08:50
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0