Hemma å vi lever

Haha i allra högsta grad lever vi. Först paja vårat internet å sen har vi vart hos mamma i helgen.
Hur mysigt som helst att få vaa med mamma å umgås medmin stora syster för min minsa var i danmark på träningsläger. Vi var även en sväng hos min pappa och hälsade på. Det har blivit så fint och mysigt där sedan det kom in en kvinna i huset. Tack Eva.

Jonte sov hos Moster Sarha hela helgen och det hade gått jätte bra. Skönt att få busa med någon som har lika mycket energi som han. Jag och Mikael är ju mer åt det lugna hållet. Tack Sarha för hjälpen.

Nu får bilderna tala.


Jag tvinga pappa att byta blöja å så illa gick det inte. Han klarade det gallant


Pappas Eva


Jonte gick hårt åt moster


Mormor fick oxå lite bus

Kommentarer
Postat av: Josephine

Låter skönt att komma "hem" till familjen ett tag :)

Förstår att det måste vara jobbigt att bara vänta och inget veta. Hoppas det inget farligt är iaf :)



Ja det händer lite väl mycket här just nu. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Mycket utav det är bra saker men mycket är också jobbigt och lessamt. Har inte riktigt ork att berätta som allting är just nu. Men tids nog kommer ni få veta på bloggen :)

Ja det är himla skönt att man mår bättre, iaf fysiskt :P

Det händer inte så mycket här. Pontus och jag försöker få dagarna att rulla på, leker och har mysigt. Jobbet stog jag ju still med ett tag men är tillbaka nu.

Hoppas som sagt det går bra med Theos röntgen och allt.

Kram kram

2010-04-19 @ 10:05:33
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0