Äntligen

Äntligen tycks turen vänt en aningen i vart fall. I morgon ska jag till tandläkaren för att fixa till min halva hörntand som sitter kvar. Vi får väl se om jag svimmar i stolen eller inte. Fy fan jg är redan nervös.
Det lönade sig att operera bort mjälten på både det ena och andra sättet. jag vill åter poängtera hur viktigt det är att ha en bra försäkring när olyckan tittar fram.

Det är så kallt ute att Jonte inte ens vill gå ut. Han vill bara vara inne med mamma. Gullunge och då har vi det ändå bara 10- om man nu jämför med vad mina kära vänner har upp emot 30-. Brrr.


Jonte läser lite för Theo

Om 15 dagar händer det grejer. Något som jag har väntat på i evigheters evigheter känns det som och det är bara för mig =O)



Kommentarer
Postat av: Jennelie

Hej! Uch då du råkar ut för alla möjliga saker!! Förstår att det är jobbigt! Vad har du för försäkring och hur har den hjälpt dig nu?? Vi har ingen försäkring, bara en olycksfallsförsäkring. Ebba har en bra, men inte jag och Henrik. Har du tips??

Kram

2010-12-01 @ 12:20:13
URL: http://jenneliekalin.blogspot.com
Postat av: johanna

vad händer om 15 dagar då? :) puss och kram! :) <3

2010-12-01 @ 17:06:39
URL: http://meragradde.blogg.se/
Postat av: Josephine

Åh vad skönt att det äntligen händer lite bra saker för dig vännen :) Ni har haft mycket tråkigheter alldeles för länge nu.

Jag och Patrik har också bra försäkringar, våra barnförsäkringar sen vi vart bebisar (de byts ju till någon annan försäkring efter 25). Och Pontus och Tilda är också ordentligt försäkrade :) Känns riktigt skönt.

Ja, vi har haft svinkallt ett par dagar nu. Vi kan ju inte vara ute överhuvudtaget. Så tråkigt nu när det är snö och mysigt. Men idag har vi BARA -10 så vi får försöka gå ut en liten sväng idag med MASSOR av kläder på barnen (om Tilda ens följer med).

Ha det gott.

KRamkram i massor

2010-12-02 @ 08:04:12
Postat av: Jennelie

Ah okej...hum tror varken jag eller henrik har kvar någon sån försäkring...men man kanske skulle fixa sig en. Är så jäkla dyrt bara...

Jag ska oxå operera mig snart, ska ta bort gallblåsan, men de får man väll ändå inget för ;)



Ja allt blev klart idag så nu är huset vårat, eller ja bankens ;) Huset lilgger på landet i tibro kommun, men precis på gränsen till Hjo men vi tillhör Tibro, så nu är de full fart med allt pyssel där :O) så himla skönt att äntligen ha något eget!!



Kram

2010-12-02 @ 13:45:52
URL: http://jenneliekalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0