Hemma igen

Ibland blir det inte alltid som man tänkt sig. Så nu är vi hemma igen. Jonte ville inte komma till ro i sin säng i natt så han har sovit mellan mig och Mikael. Men jag har nog vart så trött så jag har inte märkt att hanlegat där i vart fall.

Julafton spenderades hemma hos mamma med Mikaels familj. Många fina klappar och jätte mysigt.


Jonte fick en bilbok av Sarha som han älskar hans första uttryck när han fick upp paketet var Ååå Wow



Theo fick en hopp gunga som inte riktigt föll grabben i smaken. Men med lite övning ska de nog med gå bra.

Juldagen spenderades hos pappa och Eva.


Syskonen mongo


Jonte ligger och brottas med morfar


Jonte och Theo fick varsin käpphäst i julklapp. Aha en bandyklubba tänkte Jonte =O)


Mina syskon mongo


Världens "bästa" barnvakt


Jag försökte ta ett bra kort för att ha bildbevis på hur mycket snö dom har i tidaholm men inget kunde göra bilden rättvis. Pappa och eva bor i ett hus omgiven av snömurar.

Annandagen spenderades hos mamma igen med Hannie och Sarha. Jätte fina julklappar fick vi utav alla.

Metal town kan nu mera strykas från min 25 års önskelista då jag fick biljetter i julklapp av mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0