16 500 Kr

I fredags var det då dags igen för att åka till östra ta nya prover och få mitt dropp. Jag fick även reda på att varje dropp jag får kostar 16500kr åt gången. Så tack svenska folket för att ni betalar det så jag slipper ta hela summan själv. Tyvärr låg mitt värde bara på 17 så de lutar mer och mer för en operation. Nästa fredag kommer dommen då kommer jag få veta vad planen är.
Så mycket spännande som händer runt om mig med mig själv och mina nära. Jag hoppas bara på den bästa utvägen för oss alla ;O)

Idag åt Theo majs och potatispure och det verkar som det är en klar favvo. Dock blir det mycket kladd.

(Speciellt till dig Chirre)


Brorsan "tvättade" händerna under tiden


För att få bort allt kladdet från Theo slängde jag i honom i badet men de va någon annan som oxå ville vara med och de klart han fick. Det var väl roligt i 5 minuter tills Jonte slängde vattenkannan i huvudet på Theo. Då var det färdigbadat för honom.


Kommentarer
Postat av: dahlis

naawi, vilken gullig kladdig buse, :)

hihi, när han var hemma hos oss, så fick han stå på hinken, (min ide ;D)

saaaaknar dig ju!

2010-09-05 @ 12:26:23
URL: http://meragradde.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller verkligen tummarna att ett mirakel ändå sker och du slipper operation!

Kommer du ihåg om vi hade höns på skolan?

Jag tror inte vi hade det va?

Jag vill också ha badkar, hatar verkligen att duscha!



Puss

2010-09-06 @ 16:04:43
URL: http://Sandraochanders.wordpress.com
Postat av: Sandra

Håller verkligen tummarna att ett mirakel ändå sker och du slipper operation!

Kommer du ihåg om vi hade höns på skolan?

Jag tror inte vi hade det va?

Jag vill också ha badkar, hatar verkligen att duscha!



Puss

2010-09-06 @ 16:05:16
URL: http://Sandraochanders.wordpress.com
Postat av: Christoffer

Fyfän va psykligt!!! "Speciellt för mig??! My A$$;)

2010-09-06 @ 17:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0