Gårdagens värde: jag ger den en 12:a

I söndags hade vi ju då namnkalas och redan då upptäckte jag ett fett blåmärke på min arm och tänkte fan. Sen såg jag det sugmärke liknade märket på min arm å tänkte helvete men inget skulle få förstöra Theos dag.
Sen i måndags så va jag på stan med Stino och av bara ha bärt en galje på min hand så fick jag röda petekier å tänkte de kanske e bäst att jag ringer doktorn i morgon.
Igår när jag vaknade hade jag röda märken på mitt bröst så då slog jag en pling till mottagningen som meddelade att det va bäst jag kom in.
Väl där inne så verkade det somm det va en aningens svårt att få blod av mig så dom fick sticka mig på det absolut mest förbjudena stället som finns. Nämligen min hand. Där kan vi snacka om panikångest, spyattacker och svimanfall. Sen efter det kom tårarna. Fy vad hemskt jag tycker det är. Men blod fick dom och sen när det va dags att sätta kanylen var sjuksköterskan så dum å stack mig i handen igen men det gick inte så det fick komma en annan och sätta kanylen i armen så jag fick mitt dropp. Så nu är jag blå både högt å lågt.
Sen när jag sa att jag hade tänkt att gå till gymmet skrattade dom och sa du skämtar va.
Så inget gym och lev lugnt är mina riktlinjer =O(



Min lilla nalle björn


Det är jobbigt att lära sig gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0