Om man fick välja

Om man fick välja sitt liv. Då tror jag alla hade önskat att dom får va friska. Sen tror jag att dom flesta hade önskat att dom var ekonomiskt oberoende. Bodde någonstans där det passade just deras behov.

Men frågar man mig är jag nöjd. Livet utmanar en med prövningar. Jag säger inte att det är tufft för de ska gudarna veta att det är. Men jag är ändå nöjd. Jag har ingen orimlig strävan efter saker. Inga materiella ting. Det finns alltid saker som kan förbättras men det är en helt annan saga.

Jag går nu mera och väntar på en operations tid. Igår fick jag min dom. Operation för att ta bort min mjälte är igång. Jag hoppas bara kirurgerna lyckas med en titthålsoperation och slipper slajsa upp hela min mage. Men det är inget jag går och oroar mig för. Jag får ta det som det kommer.


Nu till en helt annan sak. I tre kvällar/nätter/tidiga mornar har jag, Stino, Mikael, Thommy och Voss suttit hemma hos oss och paralysert tittat på Sons of Anarchy. Så sjukt bra serie. Det är som dom desperata husfruarna fast bra mycket mer bad as.
Rekomenderas varmt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0