Hörselprov

Idag var det då dags att göra ett nytt hörselprov men åter igen så blev resultaten inte fullständigt så nu ska dom göra nya tester när Theo opereras och även en grundlig undersökning av öronen. Sen ska dom sticka hål på trummhinnan och se om det finns vätska bakom och beroende på hur mycket vätska som kommer ut opereras även rör in i så fall. Skönt att dom kan göra allt på en och samma gång men fruktansvärt jobbigt att det är min lilla plutt som ska utstå all smärta efteråt.

Jag våndas verkligen ju mera dagar som går. Det känns riktigt jobbigt att dom ska utsätta min lill plutt för allt det här.



Det fanns nog mer vatten på golvet än vad det fanns i diskhon.

Kommentarer
Postat av: roolz

oki.. 300 hade jag tänkt mig.. det finns några manualer å krafs med till den också..

2011-02-09 @ 13:23:59
URL: http://roolz.wordpress.com
Postat av: roolz

oki.. =) mmm, lite dammig bara.. ;) kan behöva dras åt några skruv, men annars funkar den finfint.. hör av dig när ni bestämt er då..

2011-02-09 @ 15:42:25
URL: http://roolz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0