Buzza

Japp just nu buzzar jag SaveSmart det är:
SaveSmarts smidiga tjänst för förmånliga mängdrabatter. Rabatterna finns inom en rad olika områden, bland annat italienska delikatesser, köksutrustning och hyrbilar.   Just nu kan du anmäla ditt intresse så att SaveSmart kan handla upp ett billigare elpris till sina medlemmar. Och som alltid vid mängderbjudanden - ju fler medlemmar desto bättre priser!

Än så länge har jag inte hittat något erbjudande som passar mig men du kanske hittar något som passar dig?
Kika in på hemsidan och kolla vet ja!
http://www.savesmart.se/

Sen buzzar jag även för Frutti Smoothie från Nestlé dock har jag inte hämtat ut paketet än.
Tänkte jag skulle göra det idag så får vi se vad Jonte tycker. Theo får nog också smaka. Han dricker ju så dåligt så lyckas jag få i honom Frutti Smoothie så får det nog bli det i fortsättningen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0