Liten och stor

När jag var liten och kröp under bordet och ropade på pappa som satt på en stol och låtsades inte veta vart jag var. Tills han började känna med fötterna och ropade "va va e de här?". Jag hoppade fram och ropade titt ut och skrattade tills jag kiknade. Det är lyckliga barnminnen som försvunnit men kom till baka när jag själv satt där vid köksbordet och kände med fötterna efter Jonte och han skrattade.

Det är svårt att tro att för snart 25 år sedan pressade min mamma ut mig på kss i skövde. Tiden bara springer förbi. År 2010 är ett speciellt år för mig som jag tyvärr helst vill glömma. Men samtidigt minnas för det var ju det året jag fick min andra son. Om 12 dagar är han redan 1. Vad var det som hände vart tog tiden vägen? Den här gången har jag ju inte ens hunnit njuta av att vara hemma med mina kids och snart börjar han på dagis.


Idag fick jag en tidig födelsedags pressent av Mikael. Jag fick i och för sig välja helt själv men det var nog tur i oturen.



Detta halsband hade det blivit om Mikael hade valt själv. Jag älskar det verkligen (bortsett från korsen) Men den stora frågan är när sjutton man ska använda det? Men om jag någon gång gifter mig får nog denna skönhet pryda min hals.


Jag hade velat ha dom här men dom var slut. 


Sen har jag total kärrat ner mig i detta men tyvärr är det ju dom där förbannade korsen.

Så i stället blev det dessa:



 

Dom är gjorda av Laila Bagge "
Rock by Sweden "

Kommentarer
Postat av: Camilla mamma till Theodore

Älskar de smyckena! Trots att jag inte själv är någon döskalle-tjej tycker jag att de är skitsnygga :O) Gav min lillasyster ett armband ur serien när hon fyllde 20 i höstas. Men vem vet, nåt därifrån kanske kommer pryda mig iaf.. :O)



Grattis på födelsedagen! :O)

2011-03-11 @ 14:20:22
URL: http://miniwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0