Jag föstår inte

Varför jag ska va så elendigt trött. Jag orkar ingenting. Jag går som en zoombie med huvudvärk och gnällig. stackars Jonte och Theo som har en så trött och tråkig mamma.
Tänk om värmen och solen ville komma tbax då kanske även energin kommer. Jag hoppas innerligt på det.

På fredag åker Mikael till tyskland med sin pappa och farfar på shoppingresa, jag och kidsen ska på Sandras student, på lördag blir det festligheter förhoppningsvis och på söndag blir det Elinas 3 årskalas. Det är första helgen på länge som det finns att göra.
I morgon ska jag ge mig ut på pressent shoppning. Det är några som ska införskaffas.

ballerinor Iron Fist RUFF RIDY Svart
Jag har även gjort en vanvettsaffär Mina första iron fist skor är införskaffade nu väntar jag bara på att dom ska komma med. Det lär ju inte bli dom sista


ballerinor Iron Fist RUFF RIDY Svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0