when we were young

Ibland önskar jag att jag fick gå tbax till dagis åldern bara för en liten liten stund och känna mig så där skönt problemlös och ansvarslös. Tänk vad underbart det hade vart.


i torsdags hade dom sommarfest på Jontes dagis och M var ledig så vi var där hela lilla familjen. Jätte mysigt hade dom fixat det med tipspromenad, sång, fika och fiskedamm.







Jonte får sig en puss på kinden av sin kompis Arvid



Igår var vi på Sandras student. Det är rätt skönt att vara i det sällskapet jag behöver aldrig fundera på vart mina barn är dom är som vandringspokaler. Har inte den ena dom så har garanterat den andra dom. Det bjöds på god mat och gott sällskap.


Studentbarnet själv




Kenny matade Theo med en stor bit tårta. Så kan det gå när man ber honom passa sitt barn i några minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0