Skönt med lite ledigt

Denna veckan jobbar jag bara på lördag i 24 timmar visserligen men när man gör det i sträck känns det inte lika hemskt. Så jag har bara vart hemma än så länge och Jonte och Theo har vart på dagis måndag å tisdag. Men idag har dom vart hemma och haft mamma mys. Igår var vi inne i stan och träffade pappa å Eva som var här för att hon hade en tid hos doktorn. Så när hon var färdig bjöd pappa på mat. Hur bra som helst men det är väldigt tålamods krävande att gå på restaurang med två barn speciellt när det tar tid för maten att komma in.

I morgon blir det grovstäd inför advent så då åker julstjärnorna upp. Det ska bli så himla mysigt jag älskar julen å mysstämningen det blir pepparkaksbak snart med så det luktar gott i hela lägenheten.

Jonte fick en tågbana med tillhörande tåg av Robban i present som han älskar. Pappa M tyckte med den var rolig


Kommentarer
Postat av: Josephine

Ser ut som att Jonte mest är sur för att han inte får leka med sitt nya fina tåg (för det gör pappa M)... ;) haha.



Tusen tack, tyckte det var skönt med förändring i håret och jag blev helt klart nöjd :)



Ha det gott nu. Kramkram

2011-11-24 @ 09:42:45
Postat av: Pappa M

Du får sluta ta kort på min flint...

Det blir ju bara värre och värre ju!

2011-12-01 @ 18:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0