Trök helg

Olidligt tråkig helg. Hela dagen igår regnade det och svin halt var det. Så vi var inte ute på hela dagen inget godislördag blev det heller. Jag var den suraste, elakaste och gapigaste mamman i Sveriges historia. Jag kände mig riktigt genom rutten. Så när kidsen skulle gå å sova fick jag vacker be om ursäkt för att jag vart så sur.

Men när man inte mår bra å inte får sova och dessutom är psykiskt utmattad. Har man inte tålamod till något inget överseende. Så när jag hade dammsugit klart lägenheten för att finna mina små änglar mitt uppe i att tömma ut Theos nappflaska med saft över hela vardagsrumsbordet var nästan bristningsgränsen nådd.

Idag har det vart riktigt gnälligt här hemma så på eftermiddagen gick vi ut för att köra lite Bobby car å åka pulka men Theo va så gnällig så M fick gå in med honom igen. Jag å Jonte var ute å åkte pulka i isbacken å satan va det gick. Sen var det två extremt trötta pojkar som stöp i sängen. Tur att som ska till dagis i morgon å leka med dom andra barnen.

Imorgon ska jag ringa vct igen för jag tror dom växlade mina sömntabletter med speed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0