Förkyld...

Det är ett konstigt ord egentligen. Men det är vad jag tror att jag har blivit.Jag har kännt mig lite risig hela veckan men idag var första dagen jag faktiskt gick hem från jobbet fö att jag mådde dåligt. Hoppas bara att det här inte kommer att förstöra min helg. Jag ska hem till pappa och jag har verklien sett fram emot det här. Men jag kan ju lika väl ligga där å må dåligt som hemma. Dessutom kommer jag att vara själv hemma i så fall å det känner jag inte för.

Så i morgon ska jag till pappa å kommer hem på söndag. På måndag händer grejer men jag talar inte riktigt om det förrän efter. Jag är lite skrockfull och jag är rädd att det ska gå åt helvete om jag säger något. Så jag väntar. På lördag är det ikea som gäller vi ska fixa lite grejer till Sarhas nya lägenhet. Det ska bli kul att åka till pappa men jag måste fixa lite grejer i morgon. Hoppas det går fort och lät bara.

Nopp nu ska jag titta lite på tv sen ärdet sängen som gller. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0