Uppdatering...

Jag fick skäll av min vän här om dagen att jag är kass på att uppdatera min blogg. Så här kommer en uppdatering till dig min kära vän. Det har hänt mycket den senaste tiden. Min diet kan jag kasta i sjön i alla fall för tillfället eftersom det har hänt lite andra saker som jag inte riktigt vill avslöja än. Men den funkade bra så länge det vara.

Idag är det min födelsedag. Min kära far ringde halv 4 och sjöng för mig i morses för han ska dra till egypten i dag så han hade inte riktigt tid att ringa sen. Än så länge är det bara två av mina vänner som har hört av sig och min farmor men jag var inte vaken när hon ringde. Jag antar att dom andra hör av sig sen. Men det är ju inte riktigt att lita på.

Min kära pojk kommer inte hem förän i kväll någon gång han skulle handla en födelsedagspressent till mig. Jag undrar vad han ska hitta på det är ju inte direkt så att jag önskat mig något.

Idag ska jag försöka mig på att städa lite för det ser ut som ett krig här och resten av veckan hinner jag inte riktigt. Men det är orken som saknas kan jag villigt erkänna. Sen i kväll hoppas jag att Linda kommer å äter marängswich (eller hur det nu stavas ) med mig. Men det återstår att se.

Nopp nu ska jag gå å pilla i mig något att äta. Ajö...

Kommentarer
Postat av: Robban

Haha, kanon :D Äntligen blev det lite liv på denna bloggen oxå ;) Grattis än en gång!

2008-03-11 @ 20:49:53
Postat av: Sanna

hej honey! Hoppas du fick mitt meddelande.. Du svarar ju inte när man ringer.. ;) Hoppas det gick bra i måndags?!?
krama

2008-03-12 @ 13:45:23
URL: http://sanna85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0