Moona???

Det gick riktigt bra idag vi fick riktigt fina bilder. Det var riktigt roligt att se att se att et lilla livet rörde sig så. Eftersom att jag inte känner något än sen är ju inte magen överdrivet stor. Men vi fick reda på att jag är i vecka 17+5 dagar så snart går jag in i vecka 18. Vi tittade på hjärtat och huvudet och när barnmorskan skulle mäta benen så stila ungen riktigt ordentligt då sa jag högt: det måste klart vara en tjej. Men den tanken ändrade jag ganska snabbt. För när vi väl skulle mäta huvudet mooona bäbisen så den ville inte alls leka fotomodell.
Så det är ju skönt att se att den har ett sinne för humor =P

Sen när vi var hos våran barnmorska så skulle vi lyssna på hjärtat och deras hjärta slår dubbelt så snabbt som vårat så det låter som fan där inne. Sen lyssna vi även på navelsträngen och det var ett ganska svirschande ljud. Men det var jätte fräckt att se och höra.

I morgon blir det jobb och även på onsdag. På torsdag ska jag till sjukgymnasten och på fredag till docktorn. Shit det är så himla mycket saker som ska göras innan denna semester så jag har inte ens hunnit få resfeber tur i oturen.


image4

Kommentarer
Postat av: sandra

jag misstänkte att det var du=)
HUr är allt med dig annars? Vart jobbar du och så?

Kul att se lille bebisen på UL ellerhur!

Vi har inte sett våran sedan rutinul, men snart får vi se den igen, live=)

Kram

2008-05-27 @ 10:28:57
URL: http://sandraochanders.webblogg.se
Postat av: linda

så nu har du min blogg med :)

2008-05-28 @ 19:50:50
URL: http://lcbergqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0