18 dagar kvar

Känner mig lite arg å baggig idag. Jag vet varför men irritations momentet finns kvar hur gärna jag än vill bli av med det. Så det är väl bara att bita ihop. Jag hoppas att jag slipper göra det länge till. 

Igår började jag med scrapbooken på riktigt. Men jag har insett ett litet (läs mega stort) problem mitt allbum som jag köpte är inbunden och det blir inte så bra när man ökar på bladen så när jag är klar kommer den inte gå att stänga. Så om ni har planer på att göra en scrapbook köp ett allbum med ringrygg så ni kan vika över bladen. Hoppas att ni fattar vad jag menar.
Senare på kvällen kom Stino ner för hon ville ha lite hjälp med att göra slingor. Hår råkar ju vara en av mina hobbys så de klart att jag hjälpte henne. Men när vi var klara å hon suttit där i 45 minuter syntes inte ens en anstiftan till färgskiftning så den färgen var verkligen skit. Hoppas att hon får ertjätning.

Det här jävla tangentbordet hoppar över bokstäver och skiter i mellanslag så jag hoppas att ni förstår vad det står. Jag längtar efter våran stationära dator.




Så här blev gipsmagen saknas bara namn, längd, vikt sedan är den helt klar.


Här är ett blad ur scrapbooken.


En magbild V.37+3

Kommentarer
Postat av: Emma

Gipsmagen blev skitfin!!!! :)

2008-10-10 @ 15:09:30
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com
Postat av: Josephine

Åh vad fin din gipsmage blev :) Verkligen superfin. Det roligt att se ny magbild med. Växer magen något nu när du bara har sisådär två-tre veckor kvar?

Kram kram

2008-10-10 @ 21:27:08
URL: http://josephine.gustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0