4 Dagar kvar?

Ja nu sätter jag dit det där frågetecknet. Det känns som den aldrig vill komma. Min jobbarkompis ringde nyss å ville höra hur vi hade det. Men när jag sa att vi fortfarande bara var två trodde hon att jag drev med henne. Om det ändå hade vart så väl.
Jag tycker allt att det är en j*vligt lång leveranstid på min lilla knodd. Jag hoppas för allt här i världen att jag slipper bli igångsatt. Jag har ju inte ens haft en enda förvärk. Inte för att alla har det. Men det är ju det "normalaste".
Sorry systeryster men jag tor allt att din plan inte funkar. Visst du har ju planerat till i morgon så jag kan ju egentligen inte säga något förrän på söndag.
Vi får se, vi får se.

Denna dagen är jätte trist. Grå å tråkig. Kl skulle lika gärna kunnat vara 16:00 i stället för 10:40. Tråkiga nyheter direkt på morgonkvisten gör ju inte dagen bättre. Eller ja tråkiga å tråkiga de va ju samtidigt posetivt. Jag undrar hur allt kommer att bli när jag är redo att återvända å börja jobba igen?

           
Ganska likt min mamma faktiskt                               Mikael 1952
så här hade jag sett ut 1952

Vill du kolla hur du hade sett ut http://yearbookyourself.com/  (Tack Maja för tipset shit va roligt)

Kommentarer
Postat av: Christina

Jo, det var ju en himla tur att jag hitta pappren, men här sitter jag med mjölken nere i ditt kylskåp o extremt varmt kaffe, som aldrig vill svalna..

Planer som definitivt gått i stöpet för jag verkar vara ensam om att vilja bli klar o skicka in arbetet.. =/ Så det blir ingen stadsresa förren i eftermiddag... o det bara för att jag ska hämta my precious one =) hmm nu tänker jag skicka ett sms där jag meddelar att du kan gå in o läsa den här kommentaren.. har du alldeles för tråkigt idag, o om du orkar så kan du följa med till stan.. har två saker att göra.. Kram

2008-10-24 @ 11:01:24
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: linda

hahah!! ska göra det med en gång nu :) hahaha!! ser skitverkligt ut på mikael :)

2008-10-24 @ 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0