Jag vill ha lite sömn...

Japp i natt var det minssan inget undantag. Bortsett från att det tog evigheter att somna, somna om å åter somna om. Dessutom vaknade jag kl 10 och insåg ganska snabbt att tåget skulle gå om två minuter. Meningen var ju att vi skulle åka till Herrljunga och grabbarna skulle titta på IFK matchen men nu får dom titta på var sitt håll i stället. Mikael ska åka dit sen men eftersom jag inte kan sova där är de inte så stor ide att följa med längre. Så frågan är då vad jag ska hitta på i kväll?

I morgon när Mikael kommer hem igen har han barnvagnen med sig. Han ska ta den på tåget. Det ska bli väldigt intressant och se hur det går. Han måste nästan åka med regina tågen för jag har aldrig riktigt fattat hur man ska kunna ta barnvagnen på intercitytågen. Konstigt de där att helt plötsligt behöva tänka på sådanna saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0