Skit väder

Här bara det regnar å regnar. Jag hade hoppats på en promenix i dag men inte när det reganar så här mycket.

Idag har jag kikat på dagisplats men tydligen kan man bara ansöka om det tidigast 4 månader innan man vill att barnet ska börja. Knepigt knepigt. Men de fanns en hel del förskolor i kortedala så jag hoppas att det finns plats för Jonathan med.

Jag hade sett fram emot dom desperata husfruarna hela dagen igår men såvisar dom skit hockey istället. Dom kunde väl valt en annan dag i stället.


Vi får väl se vad dagen har att bjuda på. I morgon ska jag i alla fall träffa Maria de ska bli roligt.

 

Kommentarer
Postat av: bebben...

tack.. blev nöjd med den.. =)

2009-04-08 @ 15:16:20
URL: http://roolz.blogg.se/
Postat av: sandra

tack för att ni håller tummarna för harry och oss=)



Snacka om att jag blev sur också när dom visade jävla skit hockey...Jag kom på det 2 minuter innan det skulle börja typ...grrr



kram

2009-04-09 @ 20:03:08
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0