Så himla otur

Igår kom min minsta syster och stannade här tills idag. De va riktigt mysigt att ha henne här. Jonte tyckte oxå det va roligt att monster kom.  Synd bara att det var så kort.

Idag har jag å mina småkillar testat nya vagnen och jag måste allt säga att den är himla smidig. Så lätt att köra. Dock tror jag att de e lite olika med luft i däcken för den gungade lite när vi var ute. Mikael får fixa de sen. Men givetvis började de ju att regna när vi kom ut som tur va var vi och köpte ett regnskydd i förgår. När vi kom tbax hem hade ju givetvis killarna somnat så det blev till att först bära upp maten sen jonte och sist Theo och sen va snabb som attans och köra in vagnen dit den ska och låsa fast den och sen springa upp till mina sovande killar. De va ett mäck men de funkade de med.
Jonte har ju slutat att sova på dagarna annars men går man upp 7 och härjar runt så de klart man blir trött.


Theo o ch Hannie


Jonte och Hannie


Kommentarer
Postat av: johanna

det var väldigt vilken söt moster dina barn har (a) hihi, det var riktigt mysigt att vara hos er också, får väl hoppas att vi ses snart, och då ska det vara LÄNGRE :D älskar dig puss puss<3

2010-04-02 @ 18:21:06
URL: http://meragradde.blogg.se/
Postat av: Christina

Glad Påsk på er.. Hoppas kvällen blir super mysig =) Kramkram

2010-04-03 @ 10:04:45
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0