Kass uppdatering

I helgen har vi inte gjort något speciellt. Städat och slappat. Jonte och Theo har blivit förkylda typiska dagisbasilusker. Men Jonte ska i vart fall tillbax till dagis i morgon.
I söndags hade jag shoppingdag med Stino. Hur trevligt som helst. Synd bara att jag hade sån migrän och inte riktigt kunde njuta av den goda maten.
Men några bra fynd blev det allt.
Träningsskor 250:-
Väska250:-
Döskallering 89:-
Kläder till Jonte 449:-
Lite annat smått å gott

Vi var på IKEA igår igen och igår införskaffade vi oss en ny pall så Jonte når upp till handfatet, doftljus, ljuslyktor  i glas som jag ska dekorera, Orkideer 2 stycken för 49:- st billigt som fan sen blev det 2 nya badrumsmattor.
Men det får nog bli en tripp till. För jag vill ha 2 orkideer till och en till badrumsmatta.

Grattis till Thommy som klarade mckortet idag



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hhi hur stort badrum har ni? Får ni plats med allt där inne? Hihi



Vi får ses snart!



Puss

2010-09-01 @ 07:42:39
URL: http://Sandraochanders.wordpress.com
Postat av: dahlis

mjo, jag tycker ínte du ska klaga på min dåliga uppdatering min kära syster ;D

2010-09-03 @ 14:32:39
URL: http://meragradde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0