Bryta vardagen

Jag är kass på att hitta på saker att göra och när jag väl kommer på det vill man ju inte göra det själv. Men idag fick jag med mig Stino. Så vi och kidsen begav oss till universeum. Det var mycket uppskattat av mina kids. Jonte tyckte det var jätte häftigt med alla stora akvarium och massa grejer att titta på. 






















Jonte stack iväg och höll på att komma bort i folkvimlet. Som tur var stog det en polisbil innanför dörröppningen så han han inte sticka långt. Men shit va rädd jag blev när jag möte upp Stino och hon inte hade hunnit ifatt Jonte och jag inte hittade honom där inne bland alla montrar och folk. Men Jonte stog där nöjt och kikade in i polisbilen. Skit unge nästa gång får jag sätta löplina på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0