Sorry

Bloggen har verkligen legat nere ett tag nu.
I onsdags förra veckan när min mamma och syster skulle komma vaknae jag upp med feber,hosta och känslan av att jag sovit med en bulldoser i sängen. Men snälla som dom är kom dom ändå och hjälpte till att ta hand om Jonte och Theolito. Lagom till jag blev feberfri fick barnen det.
Det läskiga är att det var hög feber. Alla i min lilla familj hade runt 40. Jag var verkligen helt väck. Theo kunde inte sova och Jonte bara låg och flämta och gnällde dessutom spydde han pga febern.
Så nästa år ska jag nog vaccinera mig mot influensan.
Men nu är vi nästan friska det är den där jäkla hostan (som barna tycks klara sig utan) och snoret.

Annars har det vart jätte mysigt att ha mamma och Hannie här på besök. Vi hade ju inte träffat dom sen julas ju och vi saknade verkligen lite mamma/momo mys. Syster/Mostermyset var minst lika uppskattat. men nu dröjer det ungefär en månad till vi ses igen =O(

Igår var vi på inskrivning med Theo på Sahlgrenska inför operationen på måndag. Jag tyckte det var rätt jobbigt att vara där eftersom vi var inne på avdelningen där alla dom små barnen låg med bandage och plåsterlappar på deras små kroppar. Bara tanken på att om en vecka kommer det va min lilla skrutt som ligger där gör så ont.
Men med lite tur så slipper vi vara där mer än en natt.



Fönstergluttaren Winston var ju givetvis oxå med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0