Om tio dagar

SMÄLLER det. Herre jösses vad jag längtar. Nu hoppas jag verkligen vädret håller i sig och det heller inte blir as varmt.

I helgen har kidsen vart hos mamma och mina systrar för jag och Mikael har jobbat. Men jag hann njuta lite av solen innan jag drog till jobbet i lördags. Det kändes väldigt konstigt att vara alldeles själv hemma. Jag kan inte ens komma ihåg när det hände senast. Det måste vart evigheter sen.


I onsdags var jag och Linda och firade Sandra till hennes examen så numera är det Syster Sandra
(här dansas det zorba i otackt)

Torsdagen firade vi Stino till hennes examen. Dock mer stillsamt.

Fredagen körde vi kidsen till fkp och sedan på kvällen följde vi med Stino på fest en liten sväng

Lördagen slappa jag fram till 2 sedan bar det av till jobbet vid 4.
 Söndagen gick jag av mitt pass 9 sen in till stan för att ta tågen uppp till fkp å hämta kidsen.

Jag och Jonte plockade "näsor" när vi var ute med Winston


Glass och middag bjöds det på

Nationaldagen spenderades utomhus med promenad och solning


kriter att måla på asfalten med var poppis


Stino och räkan njöt med i solen


Theo tyckte med att det var spännande utomhus



Kommentarer
Postat av: Stino

haha jag säger då det Jennie, det är tur att vi har haft fint väder... hmm och att det är förevigat :P och bilden från Sandra tyder på att ni hade skoj ;)

2011-06-07 @ 23:33:52
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0