40 par skor

Jag är med i en tävling om 40 par skor på brandos.se det är ju aldrig fel att ha hemma menar jag. Tänk vilken valmöjlighet man skulla ha. Hur gött som helst och riktiga kvalitetskor. Inga skor för 140kr som håller en säsong. Så nu håller jag bara tummarna för att jag kommer vinna.

 Skor - Reebok: Easytone Reenew Lux | Yttersidan av skon
Easytone Reenew Lux

Skor - Draven: Peggy Plaid Pump | Yttersidan av skon
Draven: Peggy Plaid Pump

Skor - Draven: Starlett Peep Toe Pump | Yttersidan av skon
Draven: Starlett Peep Toe Pump

Skor - Iron Fist: Muerte Punk Platform | Yttersidan av skon
Iron Fist: Muerte Punk Platform (om  jag inte vinner kanske det här blir ett önskeföremål)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska vinna, bara så du vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

2011-05-12 @ 17:54:57
URL: http://missbergqvist.wordpress.com
Postat av: M-L

hoppas det ialla fall. andreas har inte fått fast än, men vi hoppas han får det för då blir vi husägare:) det blir i huskvaran i så fall. nära jobb och skola. sen trivs jag ruskigt bra i jkp så det är inte helt fel det häller. och jobbmöjligheterna i jkp är inte små häller så...=)

det hoppas jag med. som det ser ut så har jag fullt upp på veckorna och är nere vid kusten på helgerna så att ta trippen in till gbg är nog inte så svårt;) lite mys i slottsskogen eller bus i liseberg?

2011-05-18 @ 12:17:12
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0