Brrr

Fy nu är det kallt ute. Äntligen men samtidigt fy jag vill ha sommar igen. Men denna sommaren har jag mer förhoppningar på än förra.

Nu har jag beställt dagiskortena som kidsen tog förra veckan så nu väntar jag med spänning på att få se dom.

Tänk vad saker och ting kan lösa sig utan. Så skönt för jag har haft sån grym ångest och ont i magen. Men det löste sig i vart fall för ett tag. Nu håller vi tummarna för att detta årets tur inte vänder. Jag vill inte gå tillbaka till helvetes året vi hadde förra.

Jag ser fram emot helgen jag hoppas verkligen den kommer bli bra och rolig och att Mikael blir glad över sin pressent.


Jonte går övar med Theo mina små gullungar. Theo ska vara glad för en bättre storebror än Jonathan kan man verkligen inte få.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Låter skönt att saker och ting går ått rätt håll för er nu :) Det behöver ni med ett motigt år bakom er.

Kraam Kram

2011-11-15 @ 13:27:54
Postat av: Josephine

Jag vet, ni är för goa :) Bara vetskapen om att vi hade fått lämna barnen hos er hjälper. Det gör mig fruktansvärt glad.

Vi tog oss igenom bankbesöket iaf... Tilda var inte på humör (mitt i förmiddagssovningen). Men vi fick ut det vi ville av det hela iaf och det var skönt :)



Tyvärr, varje gång man får ett "vi ska göra det för HON behöver hjälp med det" så blir man någotsånär bitter och irriterad. Vilket jag helst hade sluppit för ingen mår ju gott av att vara sur :D



Ha det gott. Kramkram

2011-11-18 @ 14:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0