Underbart är kort

Det är trist att nästan allt underbart ska komma med en negativ konekvens.
Haha nu pratar jag inte om bakfylla för den är självförvållad.

Igår var det Stinos dag och den började vi med att spendera på habiliteringen. Vi fick godkänt av logopeden att Theo är inte efter i sitt sätt att komenicera med andra och att han är med och nyfiken så dit behöver vi inte gå för än om några månader igen.
Sen gick vi till backaplan och mötte upp Linda för att seda gå hem till henne å fika. Vi var inte tillbaka hemma förrän halv 6 å då var det bara sätta igång med mat. Sen när Mikaelkom hem inväntade vi Linda för att gå upp och gratta Stino. Sen spenderades resten av kvällen där uppe för min del i vart fall.

Min nacke håller på att ta dö på mig. Jag går runt med konstant ont och det resulterar alltid i en ordentilg huvudvärk. Jag fattar inte vart det kommer ifrån. Men jag hoppas det ger med sig snart.


Kommentarer
Postat av: Din oroliga syster!

Nee, Jennie min underbara syster yster! Vad kan spänningarna i nacken bero på? Slappnar du någon gång av, ger M. dig lite massage när det behövs, Myser du ner dig i badkaret med ett glas med vitaminkick! Jag tänker på dig gumman! Har försökt att göra i ordning ett matprogram till dig och Theo men är inte riktigt nöjd... Hoppas du kan vänta lite till bara! Klurigt att hitta mat för Theo, är han fortfarande i behov av annan mat?



Älskar dig och tack för ett trevligt kalas i söndags!



Kram kram

Din pissråtta!

2011-11-04 @ 09:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0