Nu är vi friska

Shit vilken tid det tog att bli frisk igen.
Men nu äter vi alla normalt utan att må illa och känna oss konstiga så igår hade vi mys i soffan med godis och saft. Gullungarna mina.

Vi hade så himla fint väder här igår och riktigt riktigt varmt. Så vi passade på att vara ute och efter en stund begav vi oss till skogen med Stino, Lo och Wilma. Oturligt nog drog Wilma omkull mig (jag halkade faktiskt på en svamp) när hon skulle kasta sig efter Jontes pinne. Så jag vrickade till foten. Men Jonte var så gullig och pussade på sin mamma och kramade henne och sa tröstande "så så så lalla mamma". Han är så forståndig min lilla son.

Idag bär det av till vårgårda för i morgon ska jag jobba där. Men nu är ju svärföräldrarna hemma så då är det inte lika tomt.


Jonathan är en pedantens man han (har ingen aning om vart det kommer ifrån) men så fort det är dammigt ska han hämta en våtservett och damma.


Sjuklingarna nerbäddade i soffan


Det är inte lätt att va dålig


Busschaufförn busschaufförn öppna dörren öppna dörren (mohahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0