EEG

Japp idag var vi på EEG vi var uppe 05,30 och Theo var redan trött 08,00 så det var en utmaning att försöka få honom att sova men jag lyckades och det tog inte allt för lång tid efter alla elektroder satts på innan han somna. Dock sov han bara i en 20min för när sköterskan skulle sätta på elektroderna på händerna vaknade han. Men förhoppningsvis räckte det så vi slipper göra om det. Så nu är det bara att vänta på resultat.


Det ser läskigare ut än vad det är. Man blir härdad efter ett tag. Även om det är svårt att tro. Jag som är blödigaste människan jag vet bortsett från min mamma har deffenitivt blivit härdad. På gott och ont jag tror nog jag kan uppfattas som känslokall emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0