På återseende

Oj vad längesedan de va jag skrev.
Men en liten uppdatering får det bli.

Vi har inte fått något provsvar ifrån EEG. än men tydligen är det så att om det visar sig att det är bra så betyder inte det att han inte kan ha ep i alla fall för det är bara 1 av 10 fall som visas på EEG. EEG mäter bara aktiviteten på utsidan av hjärnan och inte insidan. Är det dessutom hans fettansamling som påverkar anfallen kommer inte det synas på EEG:n eftersom den sitter i hjärnan. Så nu ska vi filma hans anfall och visa för neorologen så ska det bedömmas utefter det.

Sen har vi vart på hab och övat stå och gå två gånger i veckan denna månaden sista gången var igår. Men mina prinsar har fått feber så vi kunde inte gå.
Sen har vi tagit flera prover eftersom ett av proverna var alldeles för höga men dom verkar vara mer normala nu. Men flera prover ska tas oh även en kromosom sökning.

Jag har jobbat häcken av mig. När denna månaden är slut kommer jag ha jobbat 186 timmar bortsett från dom 24 nudå eftersom jag fick va hemma idag när hela min familj blivit sjuka och febriga. Man vill ju inte ha in smittan på jobbet.

Jonte verkar trivas bättre på dagis nu. Han plågoande kan i vart fall va i samma rum nu utan att Jonte får panik. Det är skönare för mammahjärtat lämna honom när man vet att han tycker det är oki att vara där.

Mikael har  fått timmanställning på ett bemmaningsföretag så han ska jobba sina första pass på måndag och tisdag. Skönt för då behöver jag inte jobba ihjäl mig.


Supernannyn morfar Theo i vagnen, Jonte i handen, Mason på magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0