Nu händer det grejer

Ja ni när vi fått åter en ny läkare. Som jag inte ens träffat men M har verkar det som det händer grejer. Hon har sett till att beställa en ny MR röntgen till Theo å läkaren på hab har fixat så det brevet med info om Theos diagnos som skulle skickats i januari äntligen har kommit fram till dom berörda enheterna. Så nu väntar vi på tid för MR så ska öron vara med och göra en skiktröntgen sen ska ögon va med så dom kan lysa ögonbottnarna. Sen ska man kika närmare på anatomin.
Sen kommer kanske ett nytt EEG göras beroende på vad läkarna kommer överens om.
Det ät mycket i görningen nu. De ska bli skönt till sommaren å semestrarna för då är ju enheterna stängda ett tag.

Nu till något lite roligare jag har börjat jobba på ett nytt ställe och idag var min första dag. Så himla roligt och gött med jobbarkompisar. Shit vad jag har saknat det. Tiden den bara flyget förbi de känns ju knappt som man jobbar.

Jag hade sån ångest för att det togs så dåligt med bilder på tip the velvet när vi hade gjort oss så grymt snygga. Så sitter Mikael å ruvar på några


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0