Go with the flow

Ibland känns det bara så där himla bra. I tisdags sa jag upp mig som personlig assistent hos lss och är nu bara timvik. Men det ser ljust ut i vart fall. I onsdags var jag på anställningsintervju och kom där ifrån med ett anställningsavtal. Å innan jag kommit tillbax till Frölunda från Lindome så hade jag blivit uppringd och bokad för bredvidgång och om jobben sinar fanns det mer att hämta. Jag måste gjort ett grymt bra intryck. Ibland känns det bra att va jag.

Just nu pågår kulturkalaset å i tisdags var jag, Stino å Maria inne och kikade på Raist fist och sedan mot öltältet på götaplatsen för att kolla på Timbuktu å de va riktigt bra.
Imorgon ska vi åka in på eftermiddagen hela familjen å kolla läget lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0