Att älska gör ont

Ja att älska gör förbannat ont. Så ont att inte ens ord kan beskriva. Att ge så mycket av sig själv tar ut sin rätt tids nog å nu har det tagit stopp. Min kropp lever sitt eget liv å jag önskar så att man kunde pausa å andas mellan varven men tyvärr fortsätter bara livet vidare hänsynslöst.
STRESS...
För min del betyder det ett ständigt stressande på jobbet å i livet fram och till baka hit å dit. Inte psykisk stress för mycket som händer å mycket att tänka på. Jag har nog aldrig stressat i den utsträckningen någon gång var sak tar sin tid. Så när dom sa att alla mina symptom beror på stress har jag så svårt att sätta mig in i vad det innebär.
Jag hoppas nu bara att jag kan få träffa en läkare på måndag å få lite klarhet i hur jag ska hantera det hela. För att vara så här trött men inte kunna sova är inget liv det är ett zombi liknande tillstånd. Inget fungerar normalt längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0