Blodprov

Idag har jag å Mikael vart å tagit blodprov så nu ska dom göra en kromosomanalys på oss med. Så får vi se vad den säger. Jag är nervös för vad det kommer visa.
Dock tog det säker minst en halvtimma för dom att få något blod av mig. Mina blodådrer i armvecken är helt ärrade och hårda och resten är för små å kluvna. Så jag är inte så lätt stucken längre. Det slutade med att hon fick ta det på insidan av underarmen å det är obeskrivligt hur ont det gör. Så där satt jag å lipa som en barnrumpa. Inte första gången å troligtvis inte sista heller. Men resultaten blev tre stick å en sprucken blodåder. Dessutom var tanten så otrevlig å nonchalant. Jag hade så stor lust att säga att det är jävligt lätt för dog att ha den attityden när man sitter på andra sidan kanylen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0