Hembesök

I onsdags tog jag å kidsen tåget hem till mamma. För att jag skulle få lite mamma vård. Den bästa vården som finns. Dock inte mer sömn för det. Jag passade även på att gå hem till Bebben tyvärr han jag inte vara där länge innan mamma ringde å meddelade att Jonte spytt ner köksbordet. Tur i oturen så var det bara något dåligt han ätit.
Mysigt var det hemma hos mamma i vart fall Nanna är bland dom bästa barnpassarna som finns. Tack älskade gullunge.

I fredags drog vi vidare till pappa. Vi har nog vart ute mer än inne. Igår var vi å lekte på lekplatsen å sen var vi ute å lekte lite till. På kvällen var pappa å M på whisky provning. Idag har vi vart ute på promenad med hundarna å Jonte skulle ha med dino hem han var helt salig i den hunden. Inte min ideal hund kan jag då säga.
Efter middagen drog vi till farmor å fikade jätte god fruktsallad med avokado.
Sen bar det vidare till herrljunga för lite mer fika.
Nu sover kidsen däckade i sina sängar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0