BF

I torsdags tog jag barnen på tåget till Falköping. Jonte verkligen älskar att åka tåg. Denna gången satte jag Theo på väskan så han nådde upp till fönstret så han med kunde se ut. Å vilken succé han var helt med på vad som hände utanför fönstret.
Väl hemma hos mamma var det full rulle. Theo gick som vara den han kröp nästan inget till skillnad mot hemma som han nästan jämt kryper.
På fredagen drog jag hem å gjorde mig i ordning för att sedan gå ut å äta middag med Mikael. Så himla mysigt bara jag å han.
Lördagen spenderades hela förmiddagen i sängen å sen ett snabb röj i lägenheten för att sedan göra mig i ordning å dra hem till Maria.
Satt hemma hos Maria å för grundade lite innan vi drog till sticky fingers för att se lilla syster. Tyvärr är vi ju inte båda inte långa utan vi fick stå längst bak i baren för att Maria skulle se något å i och ned det blev ljudet riktigt kasst. Men men spelningen var bra. Det var första å troligtvis den sista gången jag var på sticky en klubb full med nivå skillnader i golvet i taskigt mörkerseende resulterade i att jag knäböjde framför baren å kraschlandade in i en snubbe som stog där. Tur i oturen skrattade vi åt det båda två å ingen större skada skedd mer än att självgodheten fick sig en törn. Sen har dom livsfarliga ledstångar jag skar ett djupt jack i mitt finger å de tog ett tag innan jag fatta att jag blödde å inget plåster på hela bygget.
När Maria dragit hem kom M å hämtade mig för lite mer party. Å sen hem i sängen för alldeles för få timmars sömn för att sedan åka å hämta våra änglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0