Irriterande

Jag blir så sur. Min bloggapp funkar inte. Jag kan inte logga in så jag kan inte bifoga några bilder till mina inlägg det är därför de har vart dålig uppdatering men jag får föra över bilderna till datorn å ge er en bildbomb sen. Men mycket har blivit gjort den senaste tiden vi var på Boråsdjurpark på midsommardagen och det var så himla bra. Det regnade lite men vi överlevde det med. Vi fick se alla djur utom järven men frågan är om någon sett den. Vi fick se lodjuret på riktigt nära håll å det var helt otroligt sen såg vi även vargarna plus en massa andra djur såklart. Vi har vart ute massor å Jonte å Theo har skaffat sig nya kompisar på gården. Sen har vi införskaffat en liten plask damm som Jonte bosatte sig i givetvis å Theo skrek som en stucken gris bara han kom i närheten av den. Men men han lär nog samla mod till sig innan sommaren är över. Vi har var på tre läkarbesök denna veckan å två till står på agendan nästa vecka varav den ena är en MR röntgen så ingen semester bara för de e sommar här inte. Men vecka 31 åker både Jonte å Theo på semester på var sitt håll så dom får något att se fram emot när mamma å pappa knegar. Hoppas ni har tålamod med att de ser konstigt ut här ett tag jag ska fixa de så fort jag får lite tid till övers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0