Natt jobb

Nu jobbar jag sista natten för veckan. Jag har vart vaken sedan 11 i onsdags "morse" så när jag kommer hem ska jag definitivt få lite sömn. Dagarna har bestått av mycket häng ute med grannarna och deras kids. Poolen kommer äntligen till användning. Kanske inte på det traditionella viset utan som vatten påfyllnings ställe för vattenpistolerna. Men de gör inget det är hur gött som helst å dom är allt snälla att låta mig vara med på ett hörn. I morgon hoppas jag på att vi kan komma iväg å bada lite om vädret tillåter sen blir det lite firande av Linda med en tidig hemgång för mig för på söndag är det jobb å sen köra kids till Falköping/Tidaholm för nästa vecka ska mina kids ha semester på var sitt håll. Medans natt jobb står på mitt schema.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0