Semester för kidsen

Nu har barnen åkt på semester å vi är själva. Jonte är hos Sarha i Cirre å Theo med morfar och Eva. Jag är lite sotis faktiskt jag skulle med vilja följt med men det är väl bara att inse att jag är gammal å måste jobba medan barnen har skoj. Det är tomt och tyst hemma å jag förstår inte vad man gjorde med all tid innan man hade barn. Jag blir rastlös bara av att va själv i 1 timma. Men ingen separationsångest faktiskt. Idag har vi vart å köpt färg så jag ska måla mitt nya projekt å sen har jag lite annat å pyssla med annars jobbar jag ju natt nästan hela veckan så de finns att göra. Just nu sitter jag på jobbet och hör regnet å åskan utanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0