Wiiii nu funkar det äntligen att skriva med mobilen.

Ojoj dåligt med uppdatering här. Men tekniken har ju vart ur funktion så jag har inte kunnat. Men sommaren som jag trodde skulle innebära mindre läkarbesök har känts som den innehållit fler. Nya röntgen undersökningar en ny EEG öron, ögon, hud, neurolog, läkare, m.m. Sen har det vart jobb däremellan plus pussel med att få allt att gå ihop. Jisses kaos sommar. Men men denna veckan har vi vart lediga bortsett från ett läkarbesök. I onsdags åkte vi till mamma. Jag gick på icke date som innehöll princip allt som en date ska. Mycket trevligt. Nu är vi hemma igen och i morgon blir det Boråsdjurpark vi har ju lejonkort så jag hoppas de blir några besök i år. Vi har nu en vecka framför oss med pussel sen nästa helg åker mina kids på semester för att vara borta i en vecka på olika ställen. Gött för dom själv ska jag jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0