Metaltown

Ojojoj vilken helg.

Helgens lärdom: gå inte all in på en gång kvällen blir så sjukt mycket längre då, när bakfyllan inträffar efter bara några timmar :0/

Helgens oförväntade: Marilyn manson så sjukt bra. Jag har sett han förr å vart så besviken för jag tyckt han haft så kass scennärvaro. Men helt över förväntan.

Helgens minus: line upen. Jag är ju inte mycket för growlband å de va lite väl många sånna iår. Jag tyckte mixen va bättre förra året.
Vädret kunde ju givet vart bättre regn är aldrig kul.
Att en flirtig norrman förstörde manson spelningen för att han nödvändigtvis skulle sitta å verkligen överösa mig med komplimanger som jag ändå inte fattade ett skit av så helt verkningslöst på mig ;0)

Helgens plus: att hela festivalen va så grymt mycket bättre arrangerat i år än förra. Dom hade verkligen tänkt till och tagit till sig kritiken från förra året.
Vädret kunde vart värre du kunde vräkt ner hela festivalen å de gjorde de ju inte.
Det trevliga sällskapet helt klart å alla goa glada människor.
Lördagens efterfest i VIPtältet måste ju ändå ses som ett stort plus som inte alla har en chans att va men på.



Kommentarer
Postat av: roolz

åh, jag bor kvar på samma ställe.. :P aldrig vart på Gretas? Häng på vettja! kommer bli askul.. :P

2012-06-29 @ 10:52:17
URL: http://roolz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0