Dåliga besked

Jahopp då är man sjuk. Har vart sedan en vecka tillbax men snäll som jag är fick jag ju bita ihop å följa med min syster på info om universitetet. Jag hade ju lovat. Fast jag mådde skit stundtals var det jätte mysigt.

Igår fick jag åka till akuten och blev sittande där i 3 timmar frysande och har en sprängande huvudvärk. Jag fick pencelin för eventuell bihåleinflammation och för att jag haft feber i flera dagar. Sen kolla dom även trombocyt värdet som hade sjunkit. Så nu blir det koll på det igen.

Idag har vi köpt presenter till Lill fisen som fyller 2 på torsdag. Det är svårt att köpa något till honom eftersom det roligast han vet just nu är Jonte. Han härmar allt han gör. Sen har vi ju det mesta. Men jag hoppas han blir glad i vart fall.

Nu har Jonte så långt hår så man kan fläta det. Inte jätte bra men de går.


Kommentarer
Postat av: johannis!

åååh vilken söööting!

2012-03-21 @ 19:16:02
URL: http://meragradde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0