Experimentet blev inte riktigt som tänkt

Nja ett experiment kan ju sluta hur som helst. Å ja nu mera har jag en rosa/lilla/blekt R på min arm som egentligen skulle vart mörk mörk röd. Men men det är smällar man får ta. I största allmänhet ärvde rätt nöjd med min gadd om man nu bortser ifrån färgen då.



Lite mer än en månad kvar till jontes fyraårsdag lärde Jonte sig cykla utan stödhjul. Igår skruvade Mikael av stödhjulen för att se om Jonte kunde lära sig cykla utan. Å efter en halvtimma så cyklade han som om han aldrig gjort annat å efter en timma kunde han även starta själv. Inte dåligt med tanke på att han fick cykeln i våras. Ingen är stoltare än mamma.


Theo gör med mycket framsteg tyvärr för mig är det bara en jäkla massa hyss. Efter att han börjat med medicinen har han blivit helt galen han har blivit som en duracellkanin. Men samtidigt mycket lugnare och inte så gnällig å pipig. Så den verkar hjälpa honom i vart fall.

Jag passade på att ta kort på busarna medans dom pratade med mormor i telefonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0