Det kan inte regna jämt...

Nopp det kan nog fan inte det. Å just i dag står solen högt över mitt huvud. Det känns som om inget kan gå snet. Jag å Mikael var och tittade på en ny lägenhet förut i dag och bara någon timma efter ringer hyresvärden och säger att vi fått den. Så jävla gött. Nu kommer det att finnas rum så vi kan utveckla våra större planer. Sen är det närmare till allt och ett mycket trevligare område. Dessutom är ju Thommy och Stino bara några trappor upp. Det här kommer att bli kanon. Vi får lägenheten den första juli. Det kommer att så bra. Jag längtar redan.

Synd bara att jag har åkt på någon jävla skit. jag ska allt pallra mig i väg till vårdcentralen i morgon så dom får titta i halsen på mig. Så det blir inget jobb för mig i morgon.

Nu ska jag gå å vara lycklig någon annanstans. Adjö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0