Home sweet home

Jag älskar min familj men dom är allt påfrestande vill jag lova. Nu är jag äntligen hemma å jag har tagit mig ett snabbt bad och skrubbat rent mig. De e ju inte jätte rent hos pappa. Vi är rätt lika på den fronten städning står ganska långt ner på prioriterings listan tyvärr. Min förkylning blev inte bättre för att jag åkte hem vill jag lova. Halsen gör ont nu å näsan rinner värre än niagara. Men jag hoppas att jag snart blir bättre.

I morgon ska vi göra hemlisen jag hoppas att det kommer gå bra. Hon lät rätt posetiv så vi får se. Det är defenitivt en riktigt bra chans. På tisdag är det jobb om jag är bättre annars blir det nog att vara hemma. Jag jobbar heldagar i helgen och det vill jag inte missa. det finns mycket pengar där.

Det börjar att dra ihop sig till min å Mikaels lilla tripp. jag längtar som fan. Men samtidigt är resefeber något som börjar att komma närmare inpå. det blir ju trots allt vår första resa ihop. Men det kommer nog att gå bra det med får vi hoppas.

Nopp ni ska jag nog gå å fördriva tiden med lite annat bös.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lite annat bös?
HAHA, låter trevligt

2008-04-27 @ 20:50:34
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0